3 Temmuz 2007 Salı

Aşk üzerine...

Geçen hafta Penguen okudum. Altay Öktem, Hıncal Uluç'un köşesinde yazdığı bir şeyden bahsediyordu. Diyor ki:

"Aşk filmine iki bilet alınmaz, zaten iki kişilik aşk da olmaz. İki kişinin birbirine aşık olabilmesi için üçüncü kişi şarttır. Issız bir adada iki kişi sevişebilir, kavga edebilir, yemeğini paylaşabilir, beraber şarkı söyleyebilir. Ama aşık olamazlar. Aşk, bir başkasına rağmen yaşanan bir duygudur. Düşünebilecek başkaları da varken yalnızca onu düşünmek, sevişebilecek başkaları da varken yalnızca onunla sevişmeyi istemektir. O yüzden aşk, en az üç kişiliktir."

Düşünüyorum da, ben aşık olunca diğer şahısları sildiğim için o "rağmen" kriterini hep kaybetmişim. Ve düşünmeye devam ediyorum da, henüz herhangi bir şeye "rağmen" bana aşık kalacak kimse olmamış.

Hiç yorum yok: